עמדת דיג'י להשכרה

במסגרת השירותים של חברת סלייד מיוזיק דיג'י לחתונה אנו מציעים, ללא תוספת תשלום, לכל לקוחותינו עמדת לדים מקצועית ומשובחת, מסך לדים ברזולוציה מדהימה של 8 ו-10 פיץ'. כמו כן אנו משכירים עמדת לדים לתקליטנים ומפיקי אירועים שזקוקים לציוד הטוב ביותר להעשרת כל אירוע. בזכות הרזולוציה הגבוהה של עמדת הלדים שלנו מתקבלת תמונה חדה וברורה עם מגוון אדיר של אפשרויות מבחינת התכנים המוקרנים על גביה. מדובר על מוצר אידיאלי לתקליטנים ולאירועים מכל הסוגים, אנו מקפידים לעבוד עם הציוד המתקדם והמודרני ביותר שנמצא בשוק על מנת לספק תוצאות אופטימאליות לכל לקוח.

תוספת מדהימה לכל אירוע

בזכות עמדת לדים האירוע שלכם יקבל מראה יוקרתי, היישר מהמועדונים המובילים בישראל ובעולם, מראה חדשני וססגוני שלא רואים בכל אירוע כיום. העמדה מתפקדת כמעין מסך ענק ועמוס אפשרויות, ניתן להריץ עליו קטעי מולטימדיה מגוונים ומלאי צבעוניות וסטייל, החל בצבעים ודוגמאות שמגיבים לקצב המוסיקה ועד כתוביות ותמונות באיכות גבוהה. העובדה שאנו מקפידים לעבוד עם עמדת לדים ברמת 10 פיץ' מבטיחה לכם תוצאות ללא פשרות, איכויות לא רגילות ומגוון אדיר של אפשרויות. רחבת הריקודים באירוע שלכם תהיה המקצועית והססגונית ביותר, מדובר על מוקד מרכזי במערך התאורה והעיצוב של האירוע ותוספת מדהימה בהחלט.

מה ניתן להציג על עמדת הלדים שלנו

  • עמדת לדים לרוב תהיה משולבת בעמדת התקליטן באירוע, כמו כן ניתן לשלבה עם מסך מאחורי העמדה לקבלת אפקט מרשים ביותר. העמדה פועלת על בסיס נורות LED ולכן מאפשרת רב גוניות רבה מאוד מבחינת אפשרויות התצוגה על גביה, החל באנימציות מורכבות ומרתקות ועד כתוביות מרגשות, תמונות סטילס שעברו עיבוד דיגיטלי וקטעי וידאו. באמצעות עמדת לדים כל החוויה של תקליטן לאירוע מקבלת עוצמה חדשה, הכל מרשים וחדשני יותר. דברים פופולאריים להצגה על גבי עמדת לדים שחברת סלייד מיוזיק מספקת ללקוחותיה ומשכירה לתקליטנים הם:

    • קליפים של שירים
    • כתוביות כגון שמות בני הזוג המאושרים בחתונה, ברכות מרגשות, שם בעלי המצווה וכן הלאה
    • אנימציות להעשרת האווירה על רחבת הריקודים
    • סרטונים ותמונות של בני הזוג או בעלי האירוע

אם אתם מחפשים עמדת לדים להשכרה , פנו אלינו היום לפגישת ייעוץ וקבלת הפיתרון הטוב ביותר!

שירותים נוספים
בר לאירועים

חברת סלייד מיוזיק מפיקה עבורכם אירוע בלתי נשכח, אירוע מלא במרכיבים חדשניים ושירות מותאם אישית לאורך כל הדרך. מעבר לתקליטנים הטובים ביותר ושליטה בכל סגנונות

קרא עוד
שירותים נוספים
סקסופוניסט לאירועים

יש משהו מיוחד ונוגע ללב בנגינת הסקסופון, המנגינות הבוקעות מהכלי המדהים הזה חודרות עמוק ללב ויוצרות מוסיקה שאף אחד לא יכול להתעלם ממנה, לכן סקסופוניסט

קרא עוד
שירותים נוספים
זמר לחופה

סלייד מיוזיק מציעים שירותים מוסיקליים מיוחדים ומקצועיים במיוחד לאירועים מכל הסוגים, אנו מפיקים אירועים מכל הסוגים ודואגים לכל הפרטים מההתחלה ועד סיומו המוצלח של הערב.

קרא עוד
פניה מהירה:
דילוג לתוכן