השכרת ציוד לאירועים

מפיקים אירוע בקרוב? הכנתם רשימת ציוד? היכן תמצאו את שולחנות, כיסאות, כלים ומפות הנדרשים? מה מומלץ לעשות על מנת שהאמצעים הללו יתרמו תרומה משמעותית לעיצובו של האירוע? מהו המינימום הנדרש על מנת לאפיין רשימת השכרת ציוד לאירועים?

חלק מרשימת הציוד לארגון אירוע שיש לנו:

  • השכרת שולחנות וכסאות
  • אוהלים וגזיבו
  • כלים
  • מפות
  • פינות ישיבה
  • פטריות חימום
  • מצננים
  • מאווררים

כמו כן ציוד משלים: מקררים, שולחנות בר לאירועים, מנגל, גנרטור ומזנון בוצ'ר

השכרת שולחנות וכיסאות

אנו מציעים מגוון אופציות להשכרת שולחנות וכיסאות לאירוע שלכם כגון: שולחנות בר, ארוכים, עגולים, מרובעים, בגדלים וגבהים שונים.
כיסאות פלסטיק, פופים, כיסאות בר וכמובן גם לחובבי יוקרה כיסאות בסגנון יוקרתי לאירועים רשמיים ומיוחדים.

אוהלים וגזיבו

אנו מתאימים את עצמינו לפי רצונות של הלקוחות, השכרת אוהלים וגזיבו מותאמים בגדלים שונים, כמובן שחשוב גם סוג האוהל. האוהלים שלנו נתמכים במוטות עם הטמעה באדמה שאנו מבצעים, על מנת לתת לכם את הבטיחות המושלמת, מעבר לשכירות חשוב לנו מאוד לתת לכם שירות לצד הבטיחות. בנוסף ניתן דרכינו להשכיר ציליות ועוד מגוון רחב של אפשרויות.

במות

חלק מרשימת הציוד לארגון אירוע המוני היא מערך של דרישות חובה בעיקר בתחום הבטיחות: מחסומים המונעים מהקהל מגע עם המופיעים והנואמים על הבמות, גדרות המונעות פלישה לאירוע, ודואגות לביצוע בקרת כניסה מסודרת, עם שערי הולכי רגל ורכב ייעודיים, ועוד. חלק אחר של רשימת הציוד משמש לעיצוב, ולהכנת הקונטקסט החיצוני של האירוע בכללותו: שלטים על גדרות, תרנים לדגלים וכד'.

גדרות

גדרות הן אמצעים חשובים על מנת להגן על האירוע שלכם מפולשים, להגן על האורחים עצמם מליפול לכביש ולספק בקרת כניסה בטוחה באמצעות מנגנוני כניסה כמו שערים ושערי רכב מגובים בשמירה. חברת ציוד לאירועים צריכה להחזיק בסוגי גדרות מגוונים להשכרה לאירועים ייעודיים שונים. הגדרות שונות זו מזו בחומרי הייצור, בהיותן עם פתחים או אטומות קומפלט, וכן – המבנה שונה, מספר השערים אינו זהה וכד'. כאשר בוחרים ציוד לאירועים, אפיון הגדר הוא אחד החשובים שתצטרכו לעשות.

מחסומים

מחסומים הם מעין גדרות פנימיות. הם נועדו שלא לאפשר לקהל לגשת למקומות שהוא לא צריך לגשת אליהם כמו הבמה או אזור ההגברה. מחסומים מושכרים לבעלי האירועים על פי הכמות הנדרשת, וניתן לזהותה על פי גודל הבמה והיקפה, וכן אזורים אחרים שלא תרצו כי יהיו מורשי כניסה.

ההמלצות שלנו

  1. להשתמש בבד פלריג או ברזנט מעוצב בלוגו האירוע על הגדרות שלכם.
  2. להשתמש באמצעי עיצוב מגוונים כגון תאורה צבעונית לאירוע.
  3. להתאים את שערי ובקרות הכניסה בהתאם לגודל האירוע.
  4. מומלץ להתייעץ עם חברת ציוד לאירועים בטרם סגירת רשימת הציוד הנדרשת.

ציוד משלים לאירועים

אצלינו תוכלו למצוא מגוון רחב של ציוד בוטיק לאירועים מכל הגדלים: במות, מחסומים, שערים, תרנים לדגלים, ועוד מגוון מוצרים שיסייעו לכם להפיק אירוע בלתי נשכח.
ציוד לאירועים מומלץ נשמח לעמוד לשירותכם.

אם אתם מחפשים שירותי השכרת ציוד לאירועים , פנו אלינו היום לפגישת ייעוץ וקבלת הפיתרון הטוב ביותר!

שירותים נוספים
רקדנים סלוניים

שואו דואט – רומאו ויוליה המופע של רומאו ויוליה, כשכשרון ותשוקה נפגשים – מופע ריקודים סלוניים ולטינו-אמריקאיים מרהיב עם תלבושות עשירות ומגוונות, מוזיקה סוחפת ורפרטואר

קרא עוד
שירותים נוספים
מועדון לבת מצווה ולבר מצווה

מועדון לבת מצווה אחד הנושאים שמשפיעים הכי הרבה על הצלחתו של אירוע הוא ללא ספק המיקום בו הוא נערך, לא משנה אם מדובר על יום

קרא עוד
שירותים נוספים
רקדניות לחתונה

רקדניות ומייצגים לחתונה הן ללא ספק אחד השירותים הפופולרים בענף האירועים בישראל, זוהי דרך מדהימה להעשיר את האירוע שלכם ולהוסיף "שואו" אמיתי וייחודי. אנו בסלייד

קרא עוד
פניה מהירה:
דילוג לתוכן