תקליטן לבר מצווה

בר המצווה היא אירוע משמעותי ובלתי נשכח עבור הנערים הצעירים שמגיעים לגיל 13. לא משנה אם בחרתם לערוך אירוע על פי ההלכה הדתית או פשוט מסיבת בר מצווה לכל המשפחה והחברים של חתן המצווה, תצטרכו מוסיקה באירוע וכמובן שתמיד רצוי לשכור את שירותיו של תקליטן לבר מצווה שמתמחה באירועים מסוג אלו. בגלל סוג האירוע והעובדה שמדובר על קהל יעד שמורכב מהרבה נערים ונערות לצד אורחים מבוגרים יותר, על תקליטן לבר מצווה להיות חדשני ועכשווי מבחינת המוסיקה והאווירה, אך בו בעת גם לשמור שהאורחים המבוגרים ייהנו.

דיג'י בשלבי האירוע

מסיבת בר מצווה כוללת לרוב מבנה של קבלת פנים ואטרקציות למוזמנים הצעירים, ארוחת קייטרינג איכותית ולאחריה טקס עם ברכות, מצגות, סרטונים וכדומה. בחלק גדול ממסיבות בר המצווה יש בסיום ריקודים, בעיקר לחברים ולחברות של חתן המצווה ולאורחים צעירים אחרים. תקליטן לבר מצווה מספק שירות מקצועי ואיכותי בלכ שלבי האירוע, החל במוזיקת הרקע בקבלת הפנים, דרך הגברת הטקס וחיבור כל המרכיבים השונים יחד וכמובן שבשלב הריקודים השמח והקופצני.

בגלל שלבים אלו וריבוי הסיטואציות במהלך בר המצווה, דיג'י לבר מצווה צריך שיהיה לו הציוד המקצועי הדרוש להגברת הטקס (כולל ברכות של אנשים ומצגות או סרטונים) ומצד שני גם יכולת קריאת קהל וידע מוסיקלי לשלבים הסוערים יותר כמו הריקודים או כאשר האורחים הצעירים משחקים באטרקציות השונות שמקובל להביא כיום לאירועי מצווה.

אירוע מיוחד עם מגוון אורחים

בניגוד לחתונות ואירועים עסקיים למשל, שבהם רוב האורחים מבוגרים או לפחות סיימו את שנותיהם בבית הספר, מסיבת בר מצווה כוללת כאמור קהל אורחים מגוון מאוד מבחינת גילאים, מהחברים מהכיתה ועד סבא וסבתא הגאים בנכדם שהגיע למצוות. לכן מבחינת תקליטן לבר מצווה מדובר על אירוע ייחודי ויוצא דופן בגלל טווח הגילאים הרחב הזה. הערך המוסף של תקליטן מקצועי ואיכותי, בעל מקצוע עם ניסיון באירועי בר מצווה, הוא בכך שהוא יידע לתמרן בין מתן מענה לרצונות והצרכים של האורחים הצעירים וחתן המצווה לבין אלו של האורחים המבוגרים. המשמעות של כך היא עבודה בווליום האידיאלי לתנאי השטח של המסיבה, ניגון סגנונות מוסיקליים מגוונים שיתאימו לכולם וכמובן התאמת המוסיקה והאווירה לשלב האירוע הספציפי.

תקליטן לבר מצווה צריך לשים את הפוקוס על חתן המצווה ומה שהוא רוצה שיהיה באירוע שלו ומצד שני גם על ההורים והאורחים המבוגרים האחרים, כך שכל הצדדים והאורחים יהיו מרוצים וייהנו מאווירה טובה שהמוסיקה היא חלק מהותי מיצירתה. אם למשל בוחרים לעשות את בר המצווה במועדון פרטי שבו יש למשל רחבה נפרדת, תקליטנים שלנו יכולים ליצור עבור האורחים הצעירים וחתן המצווה חוויה אקסקלוסיבית ובלתי נשכחת של מסיבת ריקודים על פי הספר. בר המצווה היא אירוע שחתן המצווה יזכור לכל חייו, אירוע שמכניס אותו לעולם המבוגרים, כך שאתם חייבים שהכל יהיה מושלם ויגשים לו את החלום.

אם אתם מחפשים דיג'י לבר או לבת מצווה , פנו אלינו היום לפגישת ייעוץ וקבלת הפיתרון הטוב ביותר!

מאמרים
תקליטן רוסי

תקליטן למגזר הרוסי המגזר הרוסי הוא הגדול ביותר בישראל מבחינת כמות אנשים, זהו מגזר מגוון ודינמי מאוד, מגזר שחלקים ממנו נמצאים בארץ כבר עשרות שנים

קרא עוד
מאמרים
תקליטן ליום הולדת

כאשר מגיע שוב הזמן המיוחד הזה בשנה, יום ההולדת שלך או של מישהו יקר לך, השאיפה היא להפיק מסיבה מיוחדת ואיכותית – בייחוד בימי הולדת

קרא עוד
מאמרים
שירי מורל לחיילי צה"ל

במהלך תקופות המלחמה, שירים ומוזיקה תופסים מקום מרכזי בחיזוק המורל של חיילים ואזרחים כאחד. בישראל, ארץ שחוותה מספר מלחמות וקונפליקטים מאז הקמתה, שירי מורל לחיילים

קרא עוד
פניה מהירה:
דילוג לתוכן