אילו שירים ליום נישואים מתאימים במיוחד?

אילו שירים ליום נישואים מתאימים במיוחד?

יום נישואין הוא יום מיוחד מאוד – היום בו אתם נזכרים ביום החתונה המרגש שלכם וחוגגים את האהבה שלכם ועוד שנה משותפת יחד. בין אם אתם עורכים אירוע לקראת יום נישואין סמלי, בין אם אתם עורכים חתונת כסף או זהב, ובין אם סתם בא לכם לרקוד לצלילי שיר רומנטי לכבוד יום הנישואין שלכם, יש לנו כמה שירים ליום נישואים שאסור לכם לפספס. 

 

שירים ליום נישואים הם בדרך כלל שירים רומנטיים וסנטימנטליים, כאלו שמדברים על אהבה ארוכת שנים, אהבה שעומדת בזמן ושירים על בניית משפחה – כל הנושאים האלו יכולים להיות שירים מצוינים ליום נישואין. אז לאילו שירים ליום נישואין כדאי לכם להאזין ביום המיוחד שלכם? יש לנו כמה הצעות וטיפים. 

קודם כל - מה עושים ביום נישואים?

התשובה לשאלה מה עושים ביום נישואים לגמרי תלויה בכם. תוכלו לצאת לדייט רומנטי, לעשות ארוחה טובה בבית, לצאת לחופשה לכבוד יום הנישואים, לצאת לאטרקציה עם כל הילדים או אפילו לערוך אירוע, במידה ומדובר על יום נישואין עם משמעות סמלית. לא משנה מה בחרתם לעשות, תמיד טוב לשלב את היום עם קצת אווירה טובה שניתן להשיג עם פלייליסט ליום נישואים, שיורכב מכל השירים הרומנטיים והסנטימנטליים שלכם. 

מה להכניס בפלייליסט ליום נישואים?

שירים ליום נישואים יכולים להיות מכל ז'אנר – בין אם פופ, R&B, קאנטרי, סול, ישראלי, בלדות ועוד. יש לנו כמה רעיונות שיעזרו לכם להתחיל להכין את הפלייליסט שלכם:

 

  1. Thinking out loud של אד שירן – השיר של אד שירן הוא שיר רומנטי שכבר זכה ללוות לא מעט זוגות לחופה שלהם, כאשר אחת השורות בו – I will be loving you til 70 – לגמרי מזכה אותו גם כשיר רומנטי במיוחד ליום נישואים.
  2. The Rest of our life של טים מקגרו ופיית' היל – שיר קאנטרי מושלם לימי נישואים. הדואט הזה חוגג את הצמיחה המשותפת והוא חלק בלתי נפרד מחגיגות יום נישואים.
  3. All of meשל ג'ון לג'נד – עוד שיר רומנטי מאוד מהשנים האחרונות שמתאים גם לחתונות וגם לימי נישואים. זהו שיר שמתאים לריקוד סלואו רומנטי וקרוב, והוא מלא תשוקה ואהבה. 
  4. Forever and Always של שאניה טוויין – אחד השירים היפים ביותר לימי נישואים. זהו שיר קאנטרי מתוק ורומנטי שמתאים לריקוד קרוב.
  5. That's All של מייקל בובלה – שיר רומנטי נוסף, שהוא למעשה קאבר של הזמר מייקל בובלה, המזכיר לבני הזוג את האהבה הארוכה שלהם ואת זה שהם יתנו אחד לשניה הכל. 

 

לצד השירים הלועזיים הנהדרים הנ"ל, יש גם לא מעט שירים ישראלים רומנטיים במיוחד שמתאימים לימי נישואים, כמו "מכל האהבות" של עידן רייכל, "אהבה ממבט ראשון" של אריק איינשטיין, או "איך אפשר שלא" החדש יחסית של ג'יין בורדו. 

 

טיפים נוספים לבחירת שירים ליום נישואים

הטיפ הכי חשוב בבחירת שירים ליום נישואים הוא לא לשכוח את הזוגיות הייחודית שלכם – שירים רומנטיים יש אינסוף, אבל בחרו בשירים שיש להם משמעות גם עבורכם. למשל, שיר החופה שלכם בחתונה, שירים שליוו אתכם במערכת היחסים, שירים של זמרים שאתם מעריכים וכדומה.

 

זכרו כי הז'אנר לא באמת משנה – אפשר למצוא שירי אהבה רומנטיים ובלדות איטיות ואפשר גם לבחור בשירים קופצניים וכייפים; הבחירה תלויה בטעם שלכם, בהעדפות ובמה שאתם אוהבים לשמוע יחד או לרקוד לו!

פניה מהירה:
דילוג לתוכן