תקליטן לאירועים עסקיים

תקליטן באירוע עסקי הוא חלק בלתי נפרד מאירוע עסקי מוצלח, ויש לו השפעה גדולה על האירוע כולו. למרות שכולנו מכירים תקליטנים מחתונות וממסיבות, חשוב לדעת שדיג'י לאירוע עסקי צריך לפעול באופן שונה מדיג'י לחתונה או מדיג'י במועדון, שכן אופי האירוע הוא שונה וכך גם מטרותיו. לכן, רגע לפני שאתם מעסיקים תקליטן לאירוע, כדאי להבין על מה חשוב להסתכל!

תקליטן מוצלח שיצליח לענות בצורה מיטבית על הצרכים שלכם ושל האירוע העסקי, יכול להפוך את האירוע לחוויה בלתי נשכחת לקולגות ולאורחים. אז איך בוחרים את התקליטן המנצח לאירוע שלכם? המדריך הבא יבהיר כל מה שחשוב לדעת, ויענה על שאלות העיקריות במטרה להפוך את אירוע החברה לאירוע בלתי נשכח.

למה בכלל לשכור תקליטן לאירוע עסקי?

נתחיל בשאלה הבסיסית: למה צריך תקליטן? לדיגיי באירוע חברה עסקי יש כמה יתרונות עיקריים:

  • בידור מהיר- דיג'יי הוא דרך קלה, מוכחת, פשוטה וטובה לבדר את האורחים. לא צריך יותר ממוזיקה טובה כדי לשדרג כל אירוע, וזו דרך מצוינת לתבל את האירוע ולהוסיף לו עוד קסם.
  • התאמה לקהל – בניגוד לפלייליסט מוכן מראש, דיג'יי יודע "לקלוט" את הקהל ואת האווירה, ולהתאים את המוזיקה לאורחים. כך הוא יכול לתזז בין ז'אנר מוזיקלי אחד לשני, ולהצליח להרקיד גם את הקולגות הכי יבשים ולדאוג שכולם יתזזו על הרחבה.
  • התאמה למטרת האירוע – כשאתם מתכננים אירוע עסקי, הדבר העיקרי שאתם צריכים להבין הוא מה מטרת האירוע. לא כל אירוע זקוק לתקליטן, זה נכון; אם מדובר על אירוע חברה קטן ולא ממש משמעותי, כנראה שאין צורך בתקליטן. אך אם מדובר על אירוע גדול, שמטרתו לגבש, להשיג מטרות עסקיות וליצור ערב מהנה ובלתי נשכח, אין ספק שתקליטן הוא חלק מהחבילה.
  • תדמית העסק – לבסוף, העסקה של תקליטן מקצועי תעזור לתדמית העסק, ותראה כמה אתם מקצועיים ולוקחים ברצינות כל אירוע, גם אם הוא עסקי לחלוטין.

 

איך לבחור תקליטן לאירוע עסקי?

אחרי שהחלטתם שאתם אכן מעוניינים לשכור תקליטן לאירוע שלכם, השלב הבא הוא להבין איך לבחור את התקליטן המתאים ביותר. כשאתם בוחרים דיג'י לאירוע, כדאי לכם להסתכל על כמה פרמטרים:

 

  • ניסיון – כדאי לבחור בתקליטן עם ניסיון רב שנים, כזה שכבר עבד בכמה וכמה אירועים עסקיים (ולא רק באירועים כמו חתונות או מסיבות), ויודע איך להתאים את המוזיקה גם לקבוצה של אנשים מעונבים. דיג'י מקצועי יודע איך להתאים את עצמו לכל קהל, וידע כיצד להתחבר אליו בצורה הנכונה.
  • ציוד – מומלץ לבחור בדיג'י עם ציוד מתקדם, בעיקר אם מדובר על אירוע גדול מאוד עם קהל רב. במקרה כזה, התקליטן צריך להיות מצויד בכל הציוד ההכרחי כדי להפעיל את הקהל, וידאג שהסאונד יהיה מעולה ואיכותי, בעיקר אם אין ציוד הגברה במקום האירוע.
  • מקצועיות – חשוב לבחור בתקליטן שהוא לא רק ממש טוב בהתאמה של המוזיקה לקהל, אלא גם מקצועי בעבודתו – כלומר, מגיע בזמן, לא יבריז בדקה ה-90, מבין מה הלו"ז של האירוע ומעורב בו. כמובן, אירוע עסקי הוא אירוע מכובד, ואתם רוצים שהתקליטן יהיה גם הוא מכובד בהתנהגותו ולא יפגום בתדמית החברה.
  • ידע מוזיקלי – תקליטן לאירוע עסקי צריך להיות עם ידע מגוון מאוד במוזיקה כך שיוכל לשנות את מצב הרוח ואת האווירה בחדר באירוע לפי הלו"ז – מתי צריך לשבת ולהקשיב, מתי כבר אפשר לקום ולרקוד וכדומה. אם לתקליטן אין את הניסיון המתאים, הוא עלול להפעיל סוג שגוי של מוזיקה בזמנים לא נכונים ולהרוס את האווירה שאתם מנסים ליצור.
  • מוניטין והמלצות – אחת הדרכים הכי טובות לשכור דיג'י הוא לקבל המלצות מקולגות או עסקים אחרים, לקרוא פידבקים באינטרנט, לבחון את האירועים בהם התקליטן תקלט בעבר ולהבין אם הוא מתאים לסוג האירוע שאתם מתכוונים לערוך.

 

תמונה מאירע עסקי במועדון CLUBNIKA.

תקליטן לאירועים עסקיים - לאירוע מושלם ובלתי נשכח!

אם אתם מארגנים אירוע חברה ורוצים לוודא שכל פרט ופרט עובד כמו שצריך, תקליטן הוא חלק בלתי נפרד מהחבילה. הצוות של סלייד מיוזיק מומחה בתקלוט מגוון גדול של אירועים, ביניהם אירועים עסקיים, וישמח לעמוד לרשותכם ולהפוך את האירוע העסקי לאירוע חד פעמי ובלתי נשכח!

 

מקווה שעזרתי לכם עם טיפים לבחירת דיג'י לאירוע עסקי

פניה מהירה:
דילוג לתוכן