צ'ק ליסט לחתונה

אז הוא ירד על ברך אחת, הוציא את הטבעת, התארסתם, הצטלמתם, התרגשתם, דמעתם והודעתם לכולם – ומה עכשיו?! רגע אחרי שההתרגשות מתחילה לרדת, הגיע הזמן לחלק המאתגר יותר של כל חתונה: הארגון שלה.

ישנם זוגות שאוהבים כל רגע ושנהנים מכל שלב בדרך, וזוגות אחרים דווקא מסתבכים עם כל הלוגיסטיקה, הארגונים והכמות הבלתי נתפסת של דברים שצריך לעשות לפני החתונה. אנחנו פה כדי לנסות להרגיע אתכם עם צ'ק ליסט לחתונה שיעבור על כל הפרטים החשובים שאסור לשכוח בדרך לחופה!

קודם כל המוזמנים

רגע אחרי שהודעתם לכולם, הגיע הזמן להבין את מי אתם רוצים ביום המשמח שלכם. רשימת המוזמנים היא הדבר הראשון שצריך לעשות, כי היא קובעת את גודל החתונה ולכן גם את גודל האולם. שימו לב, הרשימה הזו תתעדכן ללא ההפסקה, גם כי תיזכרו בעוד אנשים וגם כי אתם עשויים לשנות את מספר המוזמנים בהתאם למקום החתונה, אך באופן כללי חשוב לעשות רשימה ראשונית. לרוב, יש לחשב 20% מהרשימה כאורחים שלא יגיעו ליום עצמו.

קביעת התקציב וחיפוש האולם

השלב הבא הוא להבין מה התקציב שלכם. את השלב הזה חשוב לעשות עוד לפני שאתם הולכים לראות אולמות, כדי שלא תתפתו לסכומים שגבוהים מהיכולות שלכם. ברגע שיש לכם תקרת גג, זה הזמן להתחיל לחפש את המקום המושלם לחתונה ולקבוע תאריך! מספר חודשים לפני האירוע, אל תשכחו לפרסם את ה-SAVE THE DATE שלכם.

 

שמלת כלה וחליפת חתן

שלב חשוב ומרגש בתהליך הארגון לחתונה הוא כמובן בחירת שמלת הכלה. חשוב להבין מה הסגנון שאת מחפשת, וללכת לבדוק את מרכולתם של מספר מצומצם של מעצבים. אל תתפזרי; ככל שתסתכלי יותר, כך תהיי גם יותר אבודה. את חליפת החתן אפשר לדחות קרוב יותר למועד החתונה (בכל זאת, קצת לפחות מסובך מהשמלה), אך יש לדאוג גם לה כמובן. שימו לב גם לנעליים ולתכשיטים.

הספקים

מספר חודשים לפני החתונה זה הזמן להתחיל לחפש ספקים: צלם סטילס, וידאו ומגנטים; דיג'יי לחתונה מקצועי ומהודק (חשוב לוודא שישנה כימיה טובה ביניכם לבין הדיג'יי, ושהוא מבין את הסגנון המוזיקלי שאתם מחפשים) ומאפרת ומעצבת שיער. ישנם ספקים נוספים שהם כבר אופציונליים כמו דוכנים של בר אקטיבי, שזירת פרחים וכדומה. תוכלו אף להיעזר במפיק לחתונה שיעזור לכם לארגן את החתונה מא' ועד ת'.

העיצוב

העיצוב הוא שלב נוסף בתכנון האירוע – איך אתם רוצים שיראה האירוע שלכם? האם אתם מעוניינים בקונספט מסוים? במידה וכן, זה השלב להתאים את הקונספט לכל האלמנטים השונים באולם – עיצוב השולחנות, הפרחים, החופה וכדומה.

ועוד כמה דברים חשובים:

  • פתיחת תיק ברבנות
  • במידה ורוצים, רכישה של אלכוהול נוסף
  • במידה ורוצים, מתנות לאורחים
  • זר פרחים לכלה
  • קישוט לרכב
  • בחירה של השירים החשובים – שיר חופה, סלואו ושבירת כוס
  • רכישת טבעות הנישואין
  • שליחת הזמנות (ואישורי הגעה)

אלו כל הדברים החשובים שאסור לשכוח לפני החתונה.
אם תעבדו מסודר לפי ה
צ'ק ליסט לחתונה , ארגון החתונה יכול לעבור חלק ואפילו באופן מהנה! מזל טוב!

עוד נושאים שיעניינו אתכם:

בלוג חתונות

שירי חתונה

תאריך עדכון אחרון: 07.04.2024 שירי חתונה – לועזית שירי חתונה – לטיני שירי חתונה – מזרחית שירי חתונה – עברית שירים לחתונה הם בהחלט נושא

קרא עוד
בלוג חתונות

שירי חופה

תאריך עדכון אחרון: 04.07.2024 שירי חופה בעברית שירי חופה בלועזית הפלייליסט המלא! YouTube icon פלייליסט שלנו ב- שירי חופה הם ללא ספק אחד הנושאים המעסיקים

קרא עוד
בלוג חתונות

שירי סלואו לחתונה

תאריך עדכון אחרון: 07.04.2024 שירי סלואו בעברית שירי סלואו בלועזית הפלייליסט המלא! YouTube icon פלייליסט שלנו ב- אין כמו הרגע בו מנוגן שיר סלואו בחתונה,

קרא עוד
פניה מהירה:
דילוג לתוכן