ההמלצות של דיג'י גרמן אבני בדרך לחתונה מושלמת! – חלק א'

אילו שירים מרימים את רחבת הריקודים? מהם השירים שפשוט אי אפשר בלעדהם?
מהרגע שאתם שאתם בוחרים דיג'י לחתונה שלכם ועד לשלב תיאום מוסיקה, כל אלה ועוד בכתבה הבאה!

למי שעדיין לא מכיר אותי שמי גרמן אבני ואני חלק מצוות של חברת "סלייד מיוזיק – מוסיקה והפקת אירועים" התחלתי את הדרך החל משנת 2006 וכבר מעל עשור אני חיי ונושם את ענף האירועים וחיי הלילה של המועדונים המובילים בארץ בחו"ל.

איך בוחרים נכון דיג'י לחתונה?

עם השנים הולכת וגוברת ההרגשה שלסגור תקליטן לחתונה זה משהו שהוא פחות חשוב משאר הדברים ואז מסתפקים ב"DJ" שקיבלו במתנה מהאולם או תקליטן הבית שעולה משמעותית זול יותר ופה אנחנו יכולים להכניס את עצמכם לבעיה. כמובן שאורחים לא יגידו לכם את האמת ואיך היה והמשפט המקורי שלהם יהיה "היה כייף ונהנו" כשבפועל דיברו על מוסיקה ושאר דברים.

הטיפ ה-1: תלכו תראו איך DJ עובד ונראה על הבמה מהצד!

אל תסתפקו בזה שאתם מגיעים למשרד והדיג'י מראה לכם את הסרטון שערוך עם הקטעים הכי טובים שלו. תבקשו ממנו תאריכים לאירוע שהם פחות או יותר בסגנון אירוע ואורחים שלכם: כאן קודם כל תוכלו לדעת אם התקליטן עשה אירוע אחרון לפני שנה או שהוא עובד באופן קבוע ותוכלו לראות אותו בלייב בלי קטעים ערוכים בסרטון בכך שתוכלו לבקש לראות אותו באירוע בתקופה הקרובה.

הטיפ ה-2: תתאימו לסגנון האירוע והאורחים שלכם!

תקליטן שתפנו אליו גם אם הוא לא בטוח שיעמוד באירוע שלכם סביר להניח שהוא לא יגיד לכם על זה כלום, פשוט חשוב לו לעבוד ופחות חשוב לו מההשלכות, אני אישית לא סוגר אירועים שאני לא בטוח ובקיא בסגנון/עדה שהזוג רוצה שיהיה.
לכן אנחנו חוזרים פה גם על טיפ 1, תלכו ותראו!
לא הייתם רוצים תקליטן שהפלייליסט שלו לא יהיה תואם לצרכים שלכם, במקום שמות של שירים יהיה רשום אצלו "שיר סבבה לצעירים רוסים" או "שיר סבבה לפתיחה של חינה" או "עובד יפה אחרי מנה ראשונה"

הטיפ ה-3: דיג'י שעובד קבוע הוא גם מעודכן יותר בשירים החדשים!

זה באמת מאוד חשוב כמובן שאם הוא עובד במועדונים זה בונוס! אלא יש פה כאן מוקש חשוב מאוד להדגיש שמועדון זה מועדון וחתונה זה חתונה דיג'י טוב יודע להתאים גרסאות נכונות שהוא מנגן של אותו שיר במועדון ובחתונה.

הטיפ ה-4: צוות וציוד!

חשוב שהדיג'י לא יהיה לבד באירוע אלא עם צוות שעוזר לו, מישהו שמנווט ואחראי לסדר כניסות, תיאום עם הזוג הרי ל"רב מלצרים" תמיד יש לחץ ומלא עבודה חשוב שיהיה עובד מתאם החברה שידאג לעדכן את הדיג'י בכל המתרחש בין אם זה בחופה, כניסה לאולם, אווירה ברחבה וכד'.
כמו כן חשוב לשאול את התקליטן האם יש לו גיבוי למרות שזה נראה אבסורד זה מאוד חשוב, אם קורה משהו למחשב ולציוד האם קיים גיבוי שאפשר יהיה לפתור במקום,
חשוב מאוד גם שלרב בחופה יהיה מיקרופון לגיבוי,לדוגמה במידה ומיקרופון אלחוטי בחופה יפסיק לעבוד, תהיה לו אופציה של מיקרופון חוטי לגיבוי, זה דברים קטנים שמאוד חשוב לא ליפול עליהם – זה טיפ גם היא גם לחבר'ה ולא רק לזוג!

הטיפ ה-5: אל תסתכלו על מחיר אם הוא זול או יקר

תתאימו לפי הצרכים שלכם ושל האורחים, בכל זאת חתונה היא רק פעם בחיים ואם ראיתם את העבודה ואהבתם אל תתפשרו! זה 90% להצלחת האירוע שלכם, כי בסופו של דבר המטרה שתהיה רחבה מלאה ויהיה שמח! 
כמובן שיש עוד 2 דברים מאוד חשובים לפני הדיג'י זה המקום, במידה וסגרתם מקום שמותאם ל1000 איש והגיעו רק 100, לא משנה מי הדיג'י גם אם הבאתם את "עומר אדם" זה לא יעזור.
ודבר שני זה האורחים שלכם, זה מרכיב מאוד חשוב אם הם באו לשמח אז דיג'י אחראי ואם באו לכבד ואחרי מנה עיקרית ללכת הביתה זו לא אשמת דיג'י.

לגבי שעת סיום, אני אישית אומר ללקוח "כמה שיותר מאוחר יותר טוב" חשוב גם לשאול כי יש חברות שלוקחות מחיר על כל שעה מעבר לשעה 01:00.

מקווה שעזרתי לכם עם טיפים לבחירת דיג'י לחתונה, ולא עשיתי לכם כאב ראש 🙂

עוד נושאים שיעניינו אתכם:

בלוג חתונות

שירי חתונה

תאריך עדכון אחרון: 07.04.2024 שירי חתונה – לועזית שירי חתונה – לטיני שירי חתונה – מזרחית שירי חתונה – עברית שירים לחתונה הם בהחלט נושא

קרא עוד
בלוג חתונות

שירי חופה

תאריך עדכון אחרון: 04.07.2024 שירי חופה בעברית שירי חופה בלועזית הפלייליסט המלא! YouTube icon פלייליסט שלנו ב- שירי חופה הם ללא ספק אחד הנושאים המעסיקים

קרא עוד
בלוג חתונות

שירי סלואו לחתונה

תאריך עדכון אחרון: 07.04.2024 שירי סלואו בעברית שירי סלואו בלועזית הפלייליסט המלא! YouTube icon פלייליסט שלנו ב- אין כמו הרגע בו מנוגן שיר סלואו בחתונה,

קרא עוד
פניה מהירה:
דילוג לתוכן