דיג'יי לחתונה בשישי בצהריים

חתונת שישי צהריים צוברת פופולריות בשנים האחרונות, ויותר ויותר זוגות מחליטים להתחתן דווקא בשעות האור, רגע לפני סוף השבוע. לרוב, מדובר על חתונה קלילה וקטנה יותר, כזו עם וייב נינוח ואווירה אינטימית. לכן, גם הבחירה בדיג'יי לחתונה בשישי בצהריים בדרך כלל שונה מאשר הבחירה בדיג'יי לחתונת ערב. 

 

מה ההבדל בין דיג'יי לחתונה בשישי בצהריים לבין חתונת ערב, ומה חשוב לדעת רגע לפני היום המיוחד שלכם? המדריך הבא יסביר כל מה שחשוב לדעת על דיג'יי לחתונה בשישי בצהריים. 

 

איך חתונת צהריים שונה מחתונת ערב?

יש כמה אלמנטים שונים משמעותית בין חתונת צהריים לערב: חתונת צהריים היא בדרך כלל חתונה רגועה, קלילה וחופשית יותר, וזה מתבטא כמעט בכל אופן. העיצוב בדרך כלל שמח וצבעוני, הכל מואר, האורחים מגיעים ישר מהבית (ולא אחרי פקקים של יום עבודה ארוך), והאלכוהול מורכב מקוקטיילים צבעוניים וקלילים. 

 

בעוד חתונת ערב גולשת לשעות הלילה, במהלכן הצעירים ממלאים את הרחבה, בדרך כלל חתונת צהריים נגמרת עד שעות הצהריים המאוחרות. לכן, אופי המוזיקה הוא מעט שונה – לא "קרחנות" שאמורות להשאיר את החוגגים עד אמצע הלילה, אבל מצד שני גם לא מוזיקה מרגיעה או מרדימה, אלא מוזיקה כיפית שנעים לרקוד בה גם במהלך היום והיא עושה הרבה שמח לכולם.

 

בדיוק מסיבות אלו, כשבוחרים מוזיקה לחתונה שלכם צריך לקחת בחשבון את השעה ביום ולבחור בקפדנות את המוזיקה באירוע, שכן היא תקבע את האווירה באירוע כולו. צריך למצוא את האיזון בין מוזיקה מקפיצה, "טראנסית" ורועשת לבין מוזיקה קלילה ונינוחה.

איך בוחרים שיר חופה ושיר סלואו לחתונת שישי בצהריים?

חשוב לדעת דבר אחד – בכל הנוגע לשיר חופה, שיר סלואו ושירים מיוחדים אחרים במהלך החתונה שלכם, אין כל הבדל בין צהריים או ערב. כשבוחרים את השירים האלו, חשוב לבחור את השירים שמדברים אליכם, שהם בעלי משמעות או קשר לזוגיות שלכם, וששניכם מאוד אוהבים ומתרגשים מהם. השעה ביום לא רלוונטית לשיר הכניסה לחופה שלכם – אלא רק אתם!

איך לבחור דיג'יי לחתונה בשישי בצהריים?

בדיוק כמו בחתונת ערב, עליכם להגיע לפגישה עם הדיג'יי שלכם, להבהיר לו שמדובר על חתונת שישי צהריים, ובדיוק כמו בחתונת ערב, לספר לו מה הסגנון המוזיקלי שאתם אוהבים ואיך אתם רואים את החתונה שלכם. הוא, מצידו, יתרום מניסיונו כדיג'יי בחתונת צהריים, ידע להגיד איזו מוזיקה עובדת יותר ואיזו פחות, ויחד תוכלו להרכיב את הפלייליסט המושלם לאירוע שלכם. 

 

כשאתם בוחרים את הדיג'יי, כדאי לבדוק את הניסיון שלו בחתונות (בדגש על חתונות צהריים, אך לא רק), לקבל המלצות ולקרוא ביקורות. זכרו שדיג'יי מקצועי ידע לקרוא את הקהל, לא משנה אם מדובר על לילה, בוקר או צהריים. הוא יבין בשעת אמת איזו מוזיקה עובדת יותר, במטרה להשאיר את החוגגים שלכם ברחבה וזה לא משנה מהי השעה ביום. 

 

מקווה שעזרתי לכם עם דיג'יי לחתונה בשישי בצהריים

פניה מהירה:
דילוג לתוכן